سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 15723

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 1

بدایه : همت مضاعف ، کار مضاعف

 
خداوند، دوست دارد که بنده اش درباره گناه بزرگ از او [بخشش] بخواهد، و بنده ای را که گناه کوچک راسبُک شمارد، دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: بدایه ::: پنج شنبه 88/11/22::: ساعت 8:0 صبح
سلام


این روزها حس های متفاوتی دارم ... 


1.
شگفت زده و خوش حالم از شور انقلابی ای که این روزها در دلهای همه و
مخصوصا جوانان این مملکت افتاده است ... و از بصیرتی که پیدا کرده اند و
دشمنانشان را شناخته اند


2. متعجبم از بزرگانی که در متن اتفاقات این روزها هستند ولی هنوز به اندازه مردم عادی به بصیرت نرسیده اند!!!


3.
دلسوخته و اندوهگینم ، از اینکه برخی از مسئولان ، قدر این مردم را نمی
دانند و هنوز هم به جای اینکه برای مردم کار کنند ، برای خودشان کار می
کنند


4. در پوست خودم نمی گنجم از انرژی ای که از پیام زیبای رهبر گرفته ام


5.
امیدوارم به فضل و رحمت الهی که به واسطه چنین مردمی و دعای چنان رهبری ،
همه ما را در بر گیرد و باعث پیشرفت مان شود و دشمنان مان را خوار و ذلیل
کند 


6.
احساس وظیفه ای سنگین می کنم ، در برابر این نعمات بزرگی که خداوند به من
ارزانی داشته است ... نعمت هایی که باید از آنها در راه اطاعت از او و
برای پیشرفت کشورم بهره بگیرم


... و 7. امروز از همیشه صدای دلم بلندتر است به دعای "اللهم عجل لولیک الفرج ... " و امیدوارترم به برآورده شدن این دعا


همه این حس ها جمع شده اند و مرا وادار می کنند که کاری بکنم ... یا به قول خودم : "به دردی بخورم" 

و باز هم می گویم :


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی واجعل عواقب أمورنا خیرا


فعلا همین ... التماس دعا


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم


بدایه : همت مضاعف ، کار مضاعف

بدایه
بدایة یعنی آغاز ... مانند غنچه که آغاز یک گل است ... یا طلوع که آغاز یک روز ... من و تو در آغاز یک راهیم ... کاش راهنمایی بیاید و دستمان گیرد ... فعلا همین ... التماس دعا
 

حضور و غیاب

 

بایگانی

 

اشتراک