سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 15692

  بازدید امروز : 3

  بازدید دیروز : 0

بدایه : همت مضاعف ، کار مضاعف

 
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوامش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: بدایه ::: سه شنبه 89/3/25::: ساعت 10:55 عصر

سلام

خودتون از این تصویر
متوجه میشین که چه خبره ... 


بله این وبلاگ ها مسدود
شدن ... توسط بلاگفا
...

بنده هم به نشانه ی
اعتراض به این اقدام
بلاگفا ، از این آدرس نقل مکان می کنم و تا حدود یک ماه آینده کلا این
وبلاگ رو حذف می کنم

آدرس کپی های وبلاگ
من در سرویس های دیگه ی
وبلاگ نویسی : 

من در پارسی بلاگ

من در بلاگ اسپات


فعلا همین ... التماس دعا



 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم


بدایه : همت مضاعف ، کار مضاعف

بدایه
بدایة یعنی آغاز ... مانند غنچه که آغاز یک گل است ... یا طلوع که آغاز یک روز ... من و تو در آغاز یک راهیم ... کاش راهنمایی بیاید و دستمان گیرد ... فعلا همین ... التماس دعا
 

حضور و غیاب

 

بایگانی

 

اشتراک